script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 31 januari 2011

Gårdagen spenderades i Linköping på Busfabriken. 
Ganska roliga saker, men även helt läskiga. Det värsta var en rutschkana . Jag dog. Livrädd var jag:

Ni ser hur rädd jag är va?

Självklart ville Melvin åka den med mig också, så TVÅ gånger fick jag utsätta mig själv för total livsfara. INTE OK!

Melvin hade as kul i alla fall och var inte riktigt lika rädd som mamman.




Milo hade också kul, fast han sov mest.





Självklart gick vi en sväng på Ikea också. Där hade dom bra erbjudande på två barn, så vi slog till!



I dag har vi spenderat lite tid på ÖF, den mindre bra, med några mammor och barn.
I morgon planerar jag och Milo ett besök till på den andra Öppna förskolan, den bästa.

Har ju tjatat hål i huvudet på er om att jag vill ha en Onepiece, men är man för snål för en i vuxen modell så får man ju klä barnen i det i stället:

Mamma like!




3 kommentarer:

  1. Haha, snygg min du Malin :) Inte visste jag att busfabriken kunde vara otäckt.

    Ja en onepiece vore något att mysa i. Hoppas du haft en bra helg :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack Cissi :) Nä det visste inte jag heller, men det var det :)

    SvaraRadera
  3. Haha, kanske borde ha en tjejkväll där istället och få leka av sig? Men de kanske har en åldersgräns? :P

    Vi måååste ses snart allisammans ;)

    SvaraRadera