script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 28 januari 2011

Ruuuuumpaaaaaa!

Fredag då. Skrotis kommer hem och mamman blir hel.
Helgen kommer nog gå snabbt (som om inte helgerna brukar gå snabbt?) då det är mycket inplanerat.
På söndag kommer jag bli barn på nytt. Jag känner´t.

Jag gillar vädret skarpt. Mina fönster blir extra fina när solen lyser på dom. För att inte tala om dammet inne. 

Bäbisbarnet sover( på dagarna går det minsann bra att sova) och jag håller på att träna röven. Den har liksom försvunnit. Alltså det är ju något där den varit förut, något plattare och fulare. Min lilla?! ankrumpa är borta. 
Nu påstår inte jag att jag någonsin haft en snygg röv. Men den har varit snyggare än den jag har nu.
Har ni några bra övningar som kan utföras hemma så dela med er tack. Troligt.

Back to project nice ass!



4 kommentarer:

  1. Sök på youtubem där finns massor med övningar :) Jag kör denna ibland!

    http://www.youtube.com/watch?v=TD9H24V7rrM

    Kram

    SvaraRadera
  2. Då är min fråga vad du ska göra på söndag???

    SvaraRadera
  3. Busfabriken Storebror. Busfabriken!

    SvaraRadera
  4. Leos lekland finns här i stan så då är det ju ytterligare en anledning för er att komma hit snart!!!

    SvaraRadera