script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 14 januari 2011

Den siste luftbändaren

Fredag äntligen. Känns som den här veckan varit den längsta i hela mitt liv!
Sömnbrist och sjuka ungar gör sitt till. Eftersom Melvin var sjuk tisdag och onsdag blev det väldigt mycket TV-tittande. Såg vi väldigt många olika filmer då? Skulle inte tro det! Samma jävla film om och om igen. Ungen har helt snöat in på Avatar-Den siste luftbändaren. 
Handlar om en liten pojke med en blå pil över skallen som typ ska rädda världen eller något. Ni hör ju själva hur dåligt det är. Tretusenfemtielva gånger har jag sett den.Idag kommer han hem från sin pappa, så när dagen är slut kan jag räkna med att jag fått sett den tretusenfemtitolv gånger. Minst!

Jag har hopp om att laptopen blir lagad inom den närmsta tiden. En blogg utan bilder suger!
Daniel. Fixa!


Tror det blir en sväng till Lina idag. Annars vet jag inte vad som händer. Fast skrotis kommer ju hem sen, och  då behöver man inte tänka på vad man ska göra. Det händer alltid något när han är i farten!

Bara för att:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar