script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 19 januari 2011

Hello USA!

28.57% av mina läsare befinner sig i USA. Hur kommer det sig? Fattar ni ens vad jag skriver? På något sätt måste ni ju göra det, varför skulle ni annars läsa? Kan man kanske typ översätta inläggen jag skriver till engelska? Skit samma! Jag undrar mest bara hur ni hittade min blogg? Lilla mig här i lilla Sverige? Jag tycker det är as coolt i alla fall och säger tack = Thank you!

2 kommentarer:

  1. Ja, förstår mig inte på anomyniteten. Varför ens kommentera då kan man fråga sig? Och ännu konstigare är väl att du har så många amerikaner som besökare?! Lite spännande dock! ;)

    SvaraRadera
  2. Jamen precis! Bara fegisar som kommenterar anonymt:) Det är verkligen helt konstigt att folk i USA läser här, men som sagt kul!
    Har även besökare från Australien, men inte lika många som i USA.

    SvaraRadera