script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 25 januari 2011

Hår

Så var febern och ont i halsen tillbaka. På mig alltså. Why?

Skrotis har varit hos dagmamman och jag har faktiskt vilat när Milo sovit. Tyvärr har jag inte lyckats somna.
Jag är helt säker på att jag skulle bli frisk om jag fick sova typ 5 timmar i sträck. 
Hade jag gått och lagt mig klockan 19 i går när Milo skulle sova hade jag fått 6 1/2 timmas sömn. Hade inte varit fel...
Hade tänkt gå till Elvan idag, men det sket sig ju duktigt! Som grädde på moset så snöar det. Helt fantastiskt.

Milo har inte fattat det där med leksaker riktigt. Varför ska man ha sådana när bandet till babysittern är roligare?



Som vanligt blir det såhär när man försöker få det stora barnet på bild:

Ja ni ser rätt. Jag låter mitt barn sitta framför TV:n och äta frukost.  Fruktansvärt va? Ha!


Milo håller ju sakta men säkert på att nöta bort allt sitt hår.
På bilder ser han ut att ha mycket hår, men i verkligheten ser det annorlunda ut.

Ni ser vid örat och bakåt va?

Lite skillnad jämfört med tex här:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar