script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 2 februari 2011

Februari

Ny månad då. Känner att 70 inlägg sedan 10 januari är ganska duktigt av mig. Eller?
Skrotis är som vilken annan onsdag som helst ledig idag. Bäbisbarnet är as trött men vägrar inse det själv.Han ligger i sängen och pratar och gör allt för att hålla sig vaken. Ligga på magen sen sidan sen ryggen. Upp med benen på kanten och sen om och om igen:


Duktigt nöjd?!
Bäbisbarnet vann, så nu ligger han på golvet och hånler mot mig för att han vann.
Skitunge!




Någon som har en bröstpump? Jag hade tänkt ge mig iväg utan barn på fredag, men då måste jag ju pumpa ut lite så bäbisbarnet slipper svälta. Fina flickor hela kvällen. Jag längtar.

Ska nu ta bort det där flinet på ungens läppar och stoppa honom i säng ännu en gång. Ögonen går i kors på´n.



1 kommentar:

  1. Hej honey!
    Jag verkar tyvärr inte ha bröstpumpen kvar hemma.. men jag ska fråga mamma.. hon kan ha gömt den i nåt av alla mina skåp.. haha:P
    Hoppas du får lillkörven att somna! :)
    puss

    SvaraRadera