script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 24 februari 2011

Det hänger på antasten!

Melvin är i en fråga om allt period just nu. Typ varför polis heter just polis och varför man kan åka till månen. Ja sådan helt lätta saker att svara på också. Undrar vad som rör sig i huvudet...

Vi (Melvin) åkte pulka igår. Han pratar ofta med sig själv och kan ha både frågor och svar. Innan han satte sig i pulkan så ser jag att han lägger sig på backen och typ "riktar in" pulkan åt rätt håll.Sen säger han: 
"Allt handlar om antasten förstår du Melvin" 
"Nä Melvin, Inte antasten. Ansatsen heter det. Nu gäller det att fokusera!"
Jag dog. Har vi titta på Sunes Jul ett par gånger kanske?




Påhittig är han också. När jag styrde ute i köket passade han på att göra detta i hallen:


Han behövde vila efter pulkaåkningen.

Milo också...



Jag har blivit en mästare på att fynda. I går var vi på busfrö och hittade en lära gå stol i nyskick.
Vi gav 300:- och ordinarie pris är 799:-. Skit bra!





Om jag skulle ta tag i mig själv kanske. I dag ska det snuffas på en ganska så färsk bäbis.

2 kommentarer:

  1. Mysiga bilder :)
    Jag har länkat till dej i ett inlägg på min blogg. Eller va fasen, jag har skrivit ett helt inlägg till dej ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Allt som någonsin handlar om Sune är ju hur bra som helst och kan absolut inte ses för många gånger.
    Kram

    SvaraRadera