script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 27 februari 2011

Jag jäser!

Åka på kalas utan att äta lunch innan är så jävla orutinerat. Fem timmar senare står buken i sju hörn och jag ser gravid ut igen. Onödigt men gott!

Jag kommer inte ihåg vad vi styrde med i fredags...antagligen satt vi som två kollin i soffan. Super socialt.
I går var vi desto mer sociala. Hela dagen. På kvällen hade vi dom bästa på besök. 
Vi gillar´t.

Kalas i dag och så har skrotis anlänt från Växjö. Ett ynka litet sammanbrott från hans sida (pga en skadad fot på Leos lekland) annars har han också haft en kanon helg.

Ögonen går i kors på mig. Skulle vilja göra det minimonstret gör, sova. Det stora monstret sov mellan Växjö och Vimmerby förut så det är ju bara att glömma än på ett par timmar!

2 kommentarer:

  1. 12 000 bilder, max 10 framkallade... :P

    SvaraRadera
  2. Jag fattar liksom inte varför det ska va så jobbigt? Meeeen nu har jag sorterat hälften iaf. Bra ju:)

    SvaraRadera