script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 6 februari 2011

Kloning

Ibland önskar jag att jag kunde klona mig. Hur bra skulle inte det vara?
I dag hade det varit extremt bra. Mellman är sjuk igen. Han har 40,2 i temp och ligger däckad i soffan.
Sist han var så sjuk hade han scharlakansfeber. Symtomen stämmer den här gången också. Kräkts i natt, feber idag. Om han i morgon vaknar med knallröda kinder och är kritvit om munnen är det scharlakansfeber.
Det är tydligen inte så vanligt att man får det två gånger, men ungen har lyckats få diverse konstiga sjukdomar förut, så jag skulle absolut inte bli förvånad.
En sjuk Melvin och en mammig Milo. Kloning skulle vara jävligt bra. Fyra armar skulle också funka.


Känns som veckans planer kommer bli ändrade. Surt!


Jag är ju Buzzador, och denna gång är det Bepanthen som ska testas.
Så är det några mammor därute som vill ha ett prov, säg till.


Nu är det snart dags för set obligatoriska söndagsnöjet.



2 kommentarer:

  1. Hur mår Mellman idag? Hörde att febern gått ner lite ialf? Ge han en krya-sig-kram-o-puss från mig :)

    SvaraRadera
  2. Ja idag är ligger den "bara" på 39,5. Om jag säger såhär: han orkar inte spela Wii, och han bad om att få gå o lägga sig för en timme sedan och har sovit sen dess, verkligen inte pigg med andra ord :( Det ska jag göra :)

    SvaraRadera