script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 21 februari 2011

Hjälp!!!

Tänk vad sömn, fint väder (igår) friska barn, nya gardiner och helt söta människor kan göra med en bitterfitta!
Tack Vickan för din kommentar, och tack till Karin och Hanna, två för mig helt okända människor som bemödar sig kommentera här. You made my day!
Tre människor vill läsa i alla fall.
Inte ens snön som faller får mig på dåligt humör idag. Tror min hjärna var i desperat behov av sömn (längre än två timmar i stöten), och det får jag väl tacka Milo för då.


Nu behöver jag er hjälp!
Milo börjar nu växa ur babyskyddet till bilen och vår Akta Graco Cosmic ska börja användas. Den inhandlades till Melvin 2006 tror jag, kan ha varit 2007, men skit samma. En sådan har vi men stödbenet är borta. Det finns verkligen inte någonstans. Måste man ha det??? Jag har för mig att man inte behövde det om man hade stolen fram, men där har vi ju airbag. När jag googlar (as usual) kan jag inte hitta några instruktioner för just Cosmic. Dom jag hittar är för Cosmic S och vad skillnaden är mellan dom stolarna har jag ingen aning om, men eftersom ett S tillkommit måste det ju vara någon skillnad?
Har någon av er en AKTA GRACO COSMIC eller en bruksanvisning?
Lämna en kommentar! Det tar typ 1 minut.
Tack på förhand! 


5 kommentarer:

  1. Hej Malin! Jag har två sådana stolar och använder båda fram. Vilket betyder att du kan få låna ett stödben av mej om du vill! Är rätt så säker på att man ska ha det bak...
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Stödbenet behövs bak men inte fram.
    MVH Sandra B

    SvaraRadera
  3. Åh tack snälla Jennie! Hör av mig så kanske vi kan hämta det i helgen?
    Kram
    Sandra B: Tack för hjälpen!

    SvaraRadera