script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 18 februari 2011

Jag har inget roligt att berätta, men eftersom jag är beroende av detta måste jag tråka ut er med detta inlägg!

Milo svek mig igår kväll. Inte ens för min skull kunde han bryta sina vanor, utan somnade som alltid klockan 19.
Där satt jag i två timmar och tyckte synd om mig själv. Sen blev t.o.m jag trött på mig och mitt gnäll, så jag gick och la mig. När D kom hem har jag ingen aning om. Jag sov jävligt skönt.
Dom där sprutorna kan dra åt helvete och ge tillbaka min Milo. Ingen rolig förmiddag.
Jag fick stoppa ungen i vagnen och ge mig ut. Fyra timmar sov han och vaknade ganska glad. 
Det var extra skönt att gå med mensvärk. Den kan också dra åt helvete!!!

En bra sak med dagen är att jag äntligen hittat mig ett par svarta jeans. Vet inte hur många jag testat i affärer och beställt hem. Jag har svinsvårt att hitta jeans som passar(tighta alltså) eftersom jag har tilldelats väldigt smala ben och bredare rumpa. Ingen bra kombo.

Om jag skulle ta och trycka i mig 200g Marabou Premium Dark Mint kanske?
Sounds like a plan!

2 kommentarer:

  1. Då måste jag fråga vad det är för jeans då jag har tilldelats en liknande form av kropp...;)

    SvaraRadera
  2. På Vero Moda av alla ställen :)

    SvaraRadera