script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 17 februari 2011

BVC

Hade mammor och barn här igår:

Vilgot

William

William kan det där med hoppgunga. Milo förstår inte alls vad man ska göra.




Vägning och mätning på korven idag. Hade lyckats förtränga att en vidrig spruta ska ges också. Jag är verkligen inte sprut rädd och tycker det är riktigt kul att ta prover på andra, men när det sker på mina barn händer det något i hjärnan på mig som gör att jag vill dra till den som plågar mina barn. Jag är väldigt tuff annars vad gäller undersökningar och jobbiga saker med barnen, men när sprutorna kommer fram vill jag tjuta. På riktigt!



1 kommentar:

  1. Barnshopping.se är en helt ny unik mötesplats för alla som gillar barnshopping. Här publicerar vi löpande färska nyheter på barnmarknaden, håller i spännande tävlingar, listar bra barnbutiker och låter våra läsare utbyta sina bästa barnshoppingtips.

    Besök oss du också!

    SvaraRadera