script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 28 februari 2011

Ta tag it!

Sen Milo kom för 5 månader sedan har vi tagit ca 4000 kort. Nej jag skämtar inte, det är verkligen så. Hur många har vi framkallat då? Tre! (Förstoringar till jul)
Varför ska det va så svårt att lägga över bilderna där man ska framkalla ifrån, och sen skicka iväg en beställning? Alltså det är ju verkligen inte svårt, men det sker bara inte. 
Nu sover den lilla korven så då borde jag ju passa på att sortera och skicka iväg. Kommer jag göra det? Förmodligen inte!

När jag igår skrev detta hade jag inte helt rätt. Han sov inte alls, han rävsov! 
" Mamma, jag sov så länge i Tobias bil så jag kan inte sova nu" hördes trehundrafemtioelva gånger från hans rum. 00.10 var sista gången, sen somnade jag och antagligen han också. En ganska nyvaken och seg skrot är hemma idag. Han har redan hunnit se att det finns cheesecake i frysen och tjatar hål i huvudet på mig om att få ta en bit. Efter lunchen har jag sagt. Känns som timmarna fram tills dess kommer gå ganska sakta!

2 kommentarer:

  1. Tänk då på att jag fick hålla honom vaken från Vimmerby. Efter ett tag började han fråga vad låtarna handlar om som vi lyssnade på.

    Det krävs en JÄVLA fantasi för att berätta vad Metallicas låtar handlar om...

    SvaraRadera