script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 23 februari 2011

Jag ser tuttar, tuttar, tuttar överallt!!!!

Får nog bli en mjölkko på riktigt ett tag framöver, för det verkar som att korven inte blir riktigt mätt. Hetsätaren Milo har redan från början ätit färdigt på 5 minuter och bara från ena stället. Nu ett par dagar har han inte varit riktigt nöjd. I dag på fm fick han gröt, en timma efter att han ammat, och han slukade en hel portion.
Ska se om han behöver äta från båda sidorna också, för att öka produktionen lite kanske.
Detta var ju mest till mig själv då, eftersom minnet är fruktansvärt kort. Ni mammor som tycker jag är korkad som glömmer saker angående mina barn: vänta ni bara!

Jag är inne i en riktig städperiod. Det rensas och kastas hur mycket som helst.
Köket står på tur. Det är ju helt fantastiskt hur mycket olika plastbyttor man lyckas trycka in i ett skåp!

1 kommentar:

  1. Visst är det skönt när rensningen är gjord?
    Vi åkte till tippen för ett par helger sen med en överfull släpvagn och bil och måste åka minst en runda till. Vi har rensat ur förrådet i källaren och har vinden kvar. Ser inte fram mot att ge mig upp där i kylan men det är det nog värt när det är klart och man får upp kartonger som står och tar plats överallt i lägenheten. =)

    Lisen

    SvaraRadera