script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 7 februari 2011

Inbyggd klocka?

Jag börjar tro att den lilla korven föddes med inbyggd klocka. 18.30 riiiiing (läs gnäll) och dags för gröt. 19.00 riiiiing och dags att sova. 21.30 riiiiing och amma lite för att sedan somna om. Såhär är det VARJE kväll. Det spelar ingen roll hur han sover under dagen. Sover han så han vaknar klockan 18 så ringer ändå mat och sovklockan dom tiderna. Lite som Skalman, fast vit och utan skal.
Det där med att skriva här igen när barnen är friska var inte så genomtänkt, eftersom det då skulle bli ett uppehåll fram till midsommar eller så. Det stora barnet mår i alla fall väldigt mycket bättre. Bäbisbarnet har lagt till med en hemsk hosta. Typ som krupp.

Nu ber(?) vi om en bra natt med mycket sömn och friska barn i morgon.
Armen, som Håkan säger!

1 kommentar:

  1. Hejsan Malin!
    Jag hittade din blogg via mammabloggar och jag fastnade direkt. Du skriver jätte bra med både humor och allvar. Nu undrar jag hur du lyckats få in rutiner med Milo så tidigt? Min flicka som är fyra månader har inga rutiner alls. Hur bär du dig åt? Fortsätt blogga som du gör, det uppskattas :)

    Kram Saga

    SvaraRadera