script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 10 februari 2011

Skillnad?

Eftersom Skrotis är hos sin pappa, och mår ganska bra idag, hade jag tänkt ta mig en lång, härlig promenad. Inte bara en, utan två. På fm med Milo, och på eftermiddagen men Milo, Vickan och Vilgot. Jag tror vi hoppar det va Vickan?!

Svårt att se kanske, men det snöar på tvären!
Igår låg det ingen snö där.


Jag satt och kollade på gamla bilder igår. Jag kan inte lägga upp dom här, för dom är i ett annat format eller något sånt, men jag hoppas man (läs Daniel) kan ändra det på något vis.
En av dom var den här:
Jag har fått tagit kort på bilden som ligger på datorn med mobilen. Då vet ni varför den ser ut som den gör.
Där i ligger Melvin. Jag är i v. 37 och han är född i vecka 37+4

Här i ligger Milo och jag är i v. 28-29.

Visst har magen ungefär samma storlek?

Helt sjukt att jag var så mycket större den här gången. Det skiljer ändå 9 veckor mellan korten. Coolt!
Kortet på Melvin i magen var den sista magbilden som togs.
Det här är den sista magbilden på Milo:

Hello Barbapappa!
Undrar hur big jag kommer bli nästa gång...


Milo är på strålande humör idag:

Glad ju!












3 kommentarer:

  1. Du är så skön Malin =D Härligt att få skratta lite i städpausen =D
    Hoppas ni kryar på er helt nu och håller er friska!

    Ps. Magstorleken var HUGE btw....Jag var likadan med mina 2, visst är det mystiskt? DS.

    Kram hele dan!

    SvaraRadera
  2. Hur orkar du tänka på nästa gång??? Hur många ska du ha egentligen ;)?

    SvaraRadera
  3. Bra Åsa :)

    Jennie: klart jag vill ha en korv till eller två;) du också va? :)

    SvaraRadera