script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 9 februari 2011

Att jag aldrig kan lära mig hålla käft!

Hej o hå så bra att Melvin är typ frisk, som jag skrev i går. I går ja! I dag kör vi på hög feber och hängbjörk igen. Vårdcentralen i em.
Korvens status är oförändrad

Milo Snoret Dahl

Alltså det händer ju inte så mycket just nu, eftersom jag typ varit instängd här sedan i söndags. Frisk luft? Jag passar på att andas utav bara helvete när jag söver Milo ute i vagnen. Ja, han är förkyld och snorig, och ja han får sova ute i vagnen ändå. Frisk luft är svin bra även när man är förkyld, och så nerbäddad som han är tar han ingen skada. Så!

Nackdelen med att bara kolla mejlen i mobilen är att det blir så sjukt jobbigt att hitta rätt mejl på datorn när man behöver det. Dom jag raderar från mobilen raderas inte på datorn. Resultatet bli då såhär:


Jag behöver komma ut och träffa folk. Komma ut och se annat än dom här väggarna. Men jag får ju komma ut bland folk i em. På vårdcentralen finns det ju massa folk som är sjuka. På fredag ska jag också få komma ut bland folk. Då ska jag ända till Linköping. Där finns det mycket folk, speciellt sjukt folk eftersom det är sjukhuset som ska besökas. Just fabulous!
Kan man bli annat än bitter?!





2 kommentarer:

  1. Jag lider med dig gumman!!!
    Du skriver på ett härligt sätt vilket är en fröjd att läsa även att du är bitter just nu.

    Krya på er och se till att kurera dig så du kanske slipper sjukan.

    Kramar Lisen

    SvaraRadera