script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 22 februari 2012

Att saker och ting...

Numera kommer ta lite längre tid än det gjorde förut är något jag måste lära mig acceptera. Att tvätten får tvättas om tre gånger för att det inte hinns hängas upp är standard. Att man får sminka sig samtidigt som man jagar 1,5 åringen, vyssar little froggie, tjatar på 6 åringen och försöker svälja ner den där mackan du gjorde för två timmar sen, och som konstigt nog blivit aningen torr, är något man lär sig. Att numera tycka att kissa ifred OCH med dörren stängd är vardagslyx var väl inget jag hade räknat med för några år sedan...
Men tänk så fantastiskt jävla bra jag har det. Tre ungar som ger mig massa kärlek, nervsammanbrott och gråa hår samtidigt, är få förunnat.
And i love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar