script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 17 februari 2012

Lilla snigel!

Dagen började med att Daniel blev pappa till Julian även på pappret. Helt sjukt det där. Om man är gifta är det inga tvivel om att mannen är pappan, men om man lever i synd (typ) ja då är det minsann inte omöjlig att morsan legat runt. Jaja nog om det.

Min pappa och sambo var här och träffade Julian för första gången ( jävla sjukdomar!). Även little sis med kille kom vilket resulterade i en helkväll med tacos. Mikaela bjöd på konsert. Hon sjöng "Lilla snigel" med stängd mun. Jag dog! Tänk er ett barn instängd i en plåtburk typ. Man hör precis vad hon sjunger fast det låter instängt. Svårt o förklara men helt sjukt roligt.

Ligger här o väntar på att Julian ska vakna och äta lite. Sen ska jag minsann stänga igen mina bruna. Herrejefflar vad jag ska sova skönt!

2 kommentarer:

  1. Hur går det med förlossnings berättelsen? ;)

    SvaraRadera
  2. Ja jag säger detsamma. Skriv kvinna :)

    SvaraRadera