script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 1 februari 2012

Rastlös!

Sjukhus är ingen uppiggande miljö direkt. Det är väääldigt långtråkigt dessutom. Självklart har jag ju Julian att ägna mig åt, men han sover hela tiden och gör inget väsen av sig. Alls.
Läkarkontrollen idag gick galant. Det enda vi väntar på nu är att amningen kommer igång, och det hoppas jag den väldigt snart gör eftersom han idag börjat vakna varannan timme och tuttar en stund. Vi skulle kunna åka hem, men jag känner att jag vill få igång maten först så han inte går ner mer i vikt.
Saknar mina andra barn enormt! Melvin fick jag pussa o krama på igår en stund. Milo är hemma hos mormor och har varit sjuk i feber och förkylning.
Nyss fick jag samtal om att han precis kräkts... Hoppas innerligt det bara var en engångsgrej, för i em hade Daniel tänkt hämta hem honom.

Nä men nu ska jag väl fortsätta bläddra i en tidning jag redan läst x-antal ggr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar