script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 5 februari 2012

Wihoo!

Vi har varit ute idag. HELA familjen.
Jag är helt lycklig över att kunna gå upp och ner för trappan utan att det känns som jag ska gå sönder.
Melvin är helt galen i snön. Som en lycklig hund. Han är mer under snön än ovanpå. Snö i hela ansiktet och innanför tröjan bekommer honom inte ett dugg.
Milo satt i pulkan hela tiden. Helt tyst och överlycklig. Det där med pulka är hans grej.
Julian sov gott i vagnen. Och vilken vagn sen! Hur lätt som helst att dra trots storleken. Babytravel is da shit mina vänner.
Två av tre (shit jag har verkligen tre barn nu. 28 år och trebarnsmorsa. Jag är ju för fan gammal nu!!!) sover.
I köket ska det göras hemmagjorda hamburgare och jag blir väl fast här i soffan med en sovandes groda på bröstet som vill ha mycket närhet idag.
Jag klagar då inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar