script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 2 februari 2012

Korvar.Tänder.Nissar.Tulpaner.

Helt plötsligt har mina fötter svullnat vilket gör att mina tår ser ut som korvar. Man ser ingen av knölarna på sidan av foten. Vidrigt! Jag som älskar fötter i vanliga fall också...

Melvin kom inrusandes en snabbis förut och bad mig titta i hans mun. Numera är han en tand fattigare och jösses vad stolt han är! Att tappa den första tanden, det är stort. Tandfen var dessutom på bra humör för 45:- riksdaler fick han för tanden. Min lilla stora kille.

Första dagen hemma har gått bra. Varje gång jag kommit hem från BB så är det någon sak som sker i kroppen och jag får städmani. Det bara kliar i fingrarna och jag vill storstäda överallt på en gång. Idag behärskade jag mig faktiskt och höll mig till vanligt plock och tvätt. Stolt!
Milo springer titt som tätt in i sovrummet och fram till Julians säng och säger "titta", som för att berätta att den där lilla varelsen fortfarande är kvar. Han är ju inte helt försiktig och ska såklart klappa på huvudet. Varför ska barn alltid göra det? Julian har slagit rekord i att va vaken nu. I 23 minuter har han legat här hos mig och tittat. Inte ett ljud säger han. Är väldigt lik små nissar, rumpnissar.

I köket lagas det helt sjukt god mat och på bordet står det fina vita tulpaner. Han är ganska bra den där jag lever med må jag säga!

1 kommentar:

  1. Det är du värd <3
    Hoppas ni fick en riktigt mysig kväll!

    SvaraRadera