script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 14 februari 2012

Jeejjaaaa!

Så låter det inifrån Milos rum just nu. Jag önskar så att det satt en liten kamera där inne så man kunde se vad han har för sig innan han somnar. Ofta ligger han därinne i en halvtimme och pratar och har sig innan han sommar. Aldrig gnäll eller tårar. Bara massa prat.

Little froggie ligger i vanlig ordning här på bröstet. Han gör som storebror Milo och får sin första förkylning vid två veckors ålder! Hoppas innerligt att han inte tänker vara sjuk varannan vecka hela sitt första år också...

Melle är iväg med Daniel o styr.
Jag då? Jo jag har mjölkstockning i vanlig ordning och tänker trösta mig med brieost,kex, en mun rödvin och salta naturchips. Sen ska jag spöa Melvin o Daniel i yatzy!

Ger er ett litet <3 också dagen till ära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar