script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 28 februari 2012

Tänk så olika...

Mina barn är. När Melvin var spädis skulle han sova på mig. I fyra månaders tid hade jag honom på bröstet nätterna igenom. Och oj så skönt vi sov. På riktigt. Efter det började han sova mellan oss i sängen. På mage.
Milo klargjorde väldigt tidigt att han skulle sova själv. Första tiden låg han i liggdelen på vagnen som vi placerade i spjälsängen. Efter ca fyra månader började han sova i spjälsängen. På mage.
Julian sover mellan oss i sängen. Undrar om han ska göra det i fyra månader, och sen "komma på" något eget?
Det är verkligen häftigt att dom är så olika allihop, och då menar jag inte bara sovandet.
Melvin som var lugnet själv. Och Milo som är den totala motsatsen.
Ska Julian bli en blandning månne?
Det ska bli spännande att se. Men jag vill inte veta det riktigt än. Jag vill ha kvar little froggie bredvid mig i sängen ett tag till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar