script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 15 februari 2012

Jo men helt okej faktiskt!

Första dagen hemma ensam med mina tre kiddon har gått över förväntan faktiskt. Några nervsammanbrott på den trotsiga 1 1/2 åringen har det såklart blivit. Han passar givetvis på att göra dumheter när jag ammar. Han är inte dum liksom! Melvin har försökt förklara för Milo att han ska sköta sig nu när han blivit storebror, men av någon anledning går det inte riktigt in...

Ikväll har vi äntligen träffat fina vänner. Alla sjukdomar har hindrat vårt sociala umgänge under en lååång tid kan man säga. Nu väntar vi bara på att få se familjen Adolfsson/Lundgrens nunor också.

Nu önskar jag att snön håller sig borta så det går smidigt att ge sig ut med vagnen i morgon bitti. När jag ändå är igång och önskar kan jag känna att lite sol vore fint också. Det var nog allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar