script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 19 februari 2012

Det är med stor sorg i hjärtat...

Som jag för en tid måste sluta äta choklad.
Julian har varit knorrig i magen ett par dagar, och enda orsaken som jag kan komma på är just choklad.
Förstår ni? Jag måste ge upp mitt heroin här i livet. Det kommer inte bli lätt. Jag kommer säkert förvandlas till ett monster. Men om little froggie slipper knipet är det såklart värt det.


Någon som förmodligen kommer börja älska choklad lika mycket som jag är Milo.
Han fick ett ballerinakex förut. Resultatet?



Hans smarta pappa kom även på att det vore himla kul att stoppa ungen i leksakshinken.
Självklart tyckte ungen det var lika roligt så jag kan tänka mig att leksakerna numera kommer ligga på golvet, och ungen kommer tjata på att bli omkringburen såhär



Den största ungen då?
Han är trotsig och tandlös precis som en soon to be 6-åring ska vara!



Sen måste jag be er om hjälp.
Jag försöker byta headerbilden, men det kommer upp ett felmeddelande som säger att jag överskridit kvoten för bildöverföring. Vad fan menas med det? Jag kan inte lägga till en ny gadget bild heller, samma meddelande kommer upp då. Är det någon som vet hur jag ska bära mig åt för att fixa detta? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar