script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 20 februari 2012

Han håller mig sysselsatt!

Igår kväll när jag gick och la mig var hela hemmet i tipp topp. Inga leksaker eller annat tjafs framme någonstans. Disken på plats i sina skåp och golven rena från smulor.
När jag kom hem från att ha lämnat barnen hos dagmamman i morse såg det helt plötsligt inte ut så längre. Leksaker, kläder och t.o.m kastruller låg i en röra över golven. Man skulle kunna tro att alla tre barnen bidragit till röra. Men faktiskt så är Milo den enda skyldiga. Han är väldigt effektiv och företagsam måste jag ju erkänna.
Melvin försöker förklara att man plockar bort efter sig men det går sådär.

Ett besök på sjukhuset med Milo har nu hunnits med och klockan är bara 11.15. Fantastiskt! Nu ska jag bara städa undan allt han dragit fram, diska frukostdisken, äta lunch och sen hämta hem vilden. Alltså kommer röran snart vara ett faktum igen. Bra att han håller morsan sysselsatt! Och med tre timmars sömn inatt är det väl tur att jag har saker att göra så jag slipper känna hur trött jag är...

Helt lovely väder är det ju ute så det blir att stoppa korvarna i vagnen och njuta av solen i em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar