script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

lördag 4 februari 2012

Ett litet paket!

Daniel och Milo sysselsätter sig ute i snön. Själv sitter jag här med ett litet sovandes paket i famnen och sniffar. Och tittar. Och så sniffar jag lite till. Man får passa på när inte Milo är i närheten. Han ser helst att Julian ligger i sin säng hela tiden. Eller så ska han också ligga i knät samtidigt. Mitt lilla sår på magen gillar't sådär. Det är inte lätt att bli storebror...
På tal om paket så fick jag ett sånt igår av min då spysjuka karl. I min fina ring finns nu även Julians namn ingraverat. När jag påpekade att det faktiskt fick plats ett namn till där hördes bara något otydligt mummel...

Får se om vi tar oss en premiärtur i nya vagnen i em. Snöuppehåll en stund vore då önskvärt. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar