script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

lördag 18 februari 2012

Inte mer än rätt va?!

I eftermiddags kom dom sista ur Dahl-klanen för att skåda Julian.
Fina paket till Julian, och som om inte det vore nog hade mina barns äldsta kusin Anna bakat cupcakes som hon tog med och bjöd på


Ni ser ju! Massa smaskig choklad. Satt som en välriktad käftsmäll skulle man kunna säga.
Du är duktig du Anna.

Milo och kusin Maja lyckades vända upp och ner på Milos rum.
Dessutom han dom även pussas ett par gånger


Och sitta i fönstret och spana på bilar

Störst och stor är nu iväg på restaurang och äter.
Mellan sover och mini är allmänt missnöjd. Det blev nog för tyst här skulle jag tro.
Själv håller jag på och hungra ihjäl, men har nu lyckats slänga ihop lite mat samtidigt som jag bloggat och ammat. Det gäller ju att va effektiv va?

Jag tänker att jag kommer smälla i mig dom där tre sista cupcaksen som blev kvar här, eftersom dom andra sitter och gottar i sig någon lyxig mat. Inte mer än rätt att jag då får allihop!
HA!

Sen kan jag avslöja att Julians bästa kompis äntligen kommit till världen.
Vilgot har idag blivit storebror och Vickan och Danne är numera föräldrar till två fina pojkar.
Stort grattis. Vi längtar efter er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar