script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 8 april 2011

Äntligen!

Äntligen fick jag en liten lucka som spenderas här framför datorn. Dom senaste dagarna har gått i ett kan man säga, så tråkiga mobil inlägg är det enda jag kunnat erbjuda. Men nu så!

Jag har ju egentligen inget nytt att förtälja, men lite bilder måste jag ju ge er som kompensation för dom as tråkiga mobil inläggen.

Bowling mästaren Melvin som lyckades göra två strike!




Sen har jag helt plötsligt fått ett litet barn i stället för en liten bäbis... 


Cute!


Kusinen Elsa har varit här i dag och lekt.
Hur söt får man vara?



Ja men typ så intressanta dagar har jag haft. Jag är mest en passupp till mitt invalido just nu.
Ett extremt jävla samkväms behov med dom bästa har jag dessutom. Undrar om det är såhär rökare eller alkoholister känner sig när dom ha abstinens?!

Jag vill umgås!!! Hör ni det Adolfsson/Lundgren och Lindvall/Polgar???




3 kommentarer:

  1. Åter igen Malin! Vi har liksom lyckats tycker jag! Jäkligt bra dessutom!

    SvaraRadera
  2. Att vi har! Man vill ju bara äta upp dom :)

    SvaraRadera
  3. Gulle du! Och idag blir det efterlängtat samkvän med fika i Tofvehult, gött gött! :)
    Ses sen!
    puss

    SvaraRadera