script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 5 april 2011

Lediga lägenheter i Västervik

Varför är det så sjukt svårt att hitta en lägenhet i den här stan??? Det är liksom Västervik vi snackar om, inte Stockholm! Vi sitter inte i sjön. Än. Men så småningom måste vi tyvärr ha något större. Den här lägenheten fast ett (eller två) rum till hade varit perfekt. Tror inte det finns någon bättre lägenhet än den vi har faktiskt! Bra läge, trädgård och billig hyra. Vill inte flytta.
Jag vägrar bo på Midgård, Markör och sådana ställen med sjutusentrehundratolv lägenheter i samma utförande. Små fastigheter med trädgård är min cup of tea. Och ganska centralt.
Så är det kanske någon fastighetsägare där ute som sitter med en ledig fyra (eller större) i bakfickan?
Här är vi!!!

Och om någon annan vet om en ledig lägenhet (troligt) kan ni väl lämna en liten kommentar kanske?
Tack!

4 kommentarer:

  1. Det är inte lätt att hitta lägenhet faktiskt, iaf inte hyresrätt. Ni kanske ska sattsa på att köpa en istället? Det finns en rätt fin fyra här där jag bor :) Kolla hemnet!

    SvaraRadera
  2. Finns säkert en i arum ni kan ta :D billigt o bra ;)

    SvaraRadera
  3. Ja finns nog ingen som skulle bli så glad som ja :) o ha mina favorit killar nära MIG :)

    SvaraRadera