script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 15 april 2011

Booooring!

Det kryper i kroppen på mig. Jag är sjukt rastlös. Inte bara just ikväll, mer allmänt. Jag är bara mamma just nu med allt vad det innebär. Jag har tappat bort mig själv någonstans på vägen. Jag skulle göra allt och lite till för mina barn och jag är sjukt tacksam över att jag har dom, så tro inte att jag sitter här och gnäller nu!
Det jag menar är att jag behöver få vara mig själv också, att BARAVARAMALIN. Jag vill gå hemifrån en kväll och bara tänka på mig själv. Träffa vännerna och dricka vin och snacka skit. Eller varför inte gå på världens fest dricka sprit o dansa?
Jag behöver få vara bara Malin för ett par timmar. Inte mamma-Malin, bara Malin. Om jag har skuldkänslor som känner såhär? Oja!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar