script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

lördag 2 april 2011

Livrädd!

Här ligger jag helt klarvaken med hjärtat i halsgropen och nerverna utanpå. Detta trots en sjukt aktiv dag i busfabriken och på Ikea vilket borde innebära halvdöd. Min omtänksamma sambo fick för sig att vi skulle avsluta dagen med en skräckfilm! Jag som är den mest mörkrädda och lättskrämda människan i världshistorien tycker naturligtvis inte om sånt, fast ändå så vill jag se skiten. Redan när vi hyrde filmen började jag skrämma upp mig själv genom att fundera på vad den skulle handla om, och hur fruktansvärt rädd jag skulle va efteråt. Även minnen från tidigare skräckisar jag sett syns tydligt på näthinnan. När vi ca tre timmar senare ska se filmen har jag lyckats härsa upp mig så mycket att jag inte vågar gå på toa själv...Sa jag att jag är lättskrämd? Det hela slutade i alla fall ganska bra. Daniel somnade ca 20 min in i filmen varpå jag blir förbannad eftersom han inte kan hålla sig vaken och ta hand om mig. Filmfan stängdes av och ska ses i morgon. HA! Det kan han ju tro. Jag kommer ligga här sömnlös och helt rädd hela natten, och om han tror att jag ska göra det två nätter i rad har han duktigt jävla fel! Den där filmen kommer lämnas tillbaka i morgon. Osedd!!!

Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar