script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 20 april 2011

Tonight´s the night...

Just nu känner jag mig inte alls så pepp på att dra igång projekt Sluta amma. Börja sova! Jag kommer också låta wäää känns det som. Men jag vet ju att det blir bra till slut. För både mig och Milo.
Som uppladdning inför natten har jag tagit mig en löptur. Tänkte att lite extra syre och typ andnöd skulle vara bra. Extra syre fick jag. Typ andnöd också. Onda knän fick jag på köpet, fast jag ska skita i det nu. Jag tänker springa ändå. I dag sprang jag dessutom hela tiden. Gick inte ens en ynka meter. Det är jävligt bra för att vara mig, och jag är helt stolt! 

På förmiddagen tog jag mina korvar och traskade ner mot stan. Mammaträff var målet, och idag var även tre av fem syskon med. Sophie tog emot oss i deras flådiga våning. Där snackar vi verkligen våning!
Våra bäbisar börjar bli stora...

Klicka på bilderna för förstoring
Bilden på Naomi är tagen 2011-01-05 och bilden på grabbarna 2010-12-06


Idag ser dom ut såhär


Full fart är det på dom också. 
Cute!




1 kommentar: