script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 28 april 2011

It´s alive!

Han valde att vara med mig ett tag till. Datorn alltså.
Såhär låter det typ hela tiden. Han sammanträder med sig själv skulle man kunna säga.
Om Melvin ser detta blir han galen. Milo får absolut inte ha hans pistol!



Klockan är nu 08.13 och Milo sover sitt första pass. Vanligtvis sker det vid 9.30 ca, men i morse valde ungen att vakna 04.30! Man blir lite nervklen då kan jag säga, när man tittar på klockan och sen på ungen och inser att han verkligen inte tänker somna om...

Han fick förresten sin första fläskläpp igår. Som ni vet tar han sig ju fram helt obehindrat. Han nöjer sig dock inte med det. Han ska ställa sig upp också. I går var det fåtöljen som såg intressant ut och skulle utforskas. Strumpor tillsammans med halt golv är igen bra kombo. Han fick smaka på fåtöljen skulle man kunna säga


Snorig, dreglig, lite lätt skev i ögonen och tuffsigt hår. Det är vår Milo det!


Mammaträff, systerhäng, vagnförsäljning och löpning är vad min dag kommer bestå av.
Vad sysslar ni med då?

5 kommentarer:

  1. Han e ju bara för go!! Så nu e det projekt ställa sig upp alltså!
    Hade hoppats på träff idag men istället blir det att va hemma o bära febrig, hostig o snorig Willie. Men det kan va mysigt det oxå :)!
    Hoppas på samkväm nästa vecka, om jag nu kan hålla mig ifrån er så länge :)!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kan inte annat än hålla med!!!! =)

    // Lisen

    SvaraRadera
  3. Så sött kort på M!!

    Här städas det sista innan helgen. För då tänker jag inte bry mig det minsta om varken damm el smutsig tvätt.

    SvaraRadera
  4. Ja han är söt den där ungen faktiskt :)
    Linda: Abstinens!

    SvaraRadera