script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 4 april 2011

Helt nöjd!

Jag är verkligen sjukt nöjd och stolt över mig själv.
Ni kanske minns detta? I dag var premiären! Sophie och jag gav oss i väg. Det gick sjukt bra faktiskt. Vi började lugnt, precis som man ska tydligen, med att varva gång och löpning. Det var riktigt roligt och vi är exakt lika otränade, så vi passar varann som handen i handsken kan man säga! Tre dagar i veckan ska det bli och jag är så peppad. Vickan. Nästa gång kommer du inte undan!
Var ute på promenad i 1 1/2 timma i morse också, så idag har fläsket fått röra på sig ordentligt.
Nu sitter det säkert någon vältränad snygging och läser, som tänker att "det där är väl ingenting!". Men jo. För mig är detta jävligt stort. Trodde aldrig jag frivilligt skulle ge mig ut och springa. Både min mamma och min syster garva när jag sa att jag skulle ge mig ut, så då förstår ni hur min inställning till det har varit.

Annars då? Jo men livet rullar på vettni. Dåligt med bilder och ordentliga inlägg ett tag nu.
Bara för det tänker jag bombardera er nu!















Förresten så kommer jag införa kommentars granskning igen. Inte för att jag får konstiga kommentarer alltså, utan för att jag missar att jag får dom helt enkelt. Det kommer ju inget mejl nu när någon kommenterar, och jag är ju inte inne på min egna blogg och läser precis. Så ni som kommenterat, jag uppskattar det även att jag inte har svarat. Har helt enkelt inte vetat om att ni gjort det!


4 kommentarer:

  1. Du duktig du syster!! Det värsta är att nu måste ju jag också ta tag i dököttet ordentligt. Men kan du kan jag, så i morgon startar det på allvar. Skakar det i backen i morgon är det inte jordbävning det är bara jag som springer.

    SvaraRadera
  2. Tack! Och tack för varningen :)

    SvaraRadera
  3. Nee nästa gång kommer jag inte undan, sjukt peppad blev jag när jag såg er! Så duktiga!
    När blir nästa gång, jag är nu pepp,pepp,pepp!
    Fina kort på underbaringarna, och på sonen min som tittar fram på det sista:)
    PUSS

    SvaraRadera
  4. Jag vet inte riktigt när nästa gång blir... Vi har sagt måndagar onsdagar som fasta dagar, och sen en gång till i veckan men ingen bestämd dag. Jag hoppas kunna ge mig ut i helgen, men det beror ju helt på hur pass ont och så Daniel har. Blir iaf kvällstid en tid framöver eftersom Daniel inte kommer kunna ha Milo själv när han är vaken. Men han sover ju kl 19 så det blir inte jätte sent :) Nu köööör vi!!!

    SvaraRadera