script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 14 april 2011

Den sämsta mamman i världen!

Det är jag det!
Milo har varit vaken och ledsen flera gånger i natt, så klockan 4 fick invalidot flytta ut på soffan och Milo tog hans plats i sängen. Vi sov jätte gott och klockan 7.15 vaknade vi, precis som alla andra dagar. Ni vet ju hur snabb han är den lilla vesslan med babian-armarna?! Helt plötsligt ställer han sig upp på alla fyra och fullkomligt flyger ner från sängen. En stor soffkudde hade jag dessutom pallrat upp brevid honom, men den flyger han över och dunsar ner i golvet. Jag hann få tag i ena foten, så dunsen blev inte så hård... PANIK!!! Jag flyger också ur sängen och lyfter upp en skrikande Milo och klämmer och känner på hela kroppen och såklart extra mycket i huvudet. Efter ca 1 minut blir han tyst och börjar leka med en leksak jag ger honom. Inga bulor eller onda ställen på kroppen. Ett litet blåmärke på kinden fick stackaren. Jag är glad över att vi har en väldigt låg säng. Sitter Milo på golvet är han lika hög som sängen, så fallet borde ju inte vara värre än när han sitter på golvet och tappar balansen och dunkar huvudet i golvet...Men samvetet! Usch vilken ångest jag har. Jag är helt värdelös idag. Jag är världens sämsta mamma. Ever!!!

Malin

3 kommentarer:

  1. Neej, vet du vad! Nu säger jag mot dig, du är ingen dålig mamma, du är en helt normal och förbaskat bra mamma! <3 Man rår inte för alla olyckor fina Malin, ingen är perfekt och du gör alltid så gott du kan och har alltid barnen i fokus på deras bästa. <3 Så du vet det =) *tröstkram till dig*

    SvaraRadera
  2. Du är en bra mamma , du är bäst :)

    SvaraRadera