script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 5 april 2011

Helt inne i't!

Jag skulle ju sova, men det kom lite emellan... Jag ska nu göra ett nytt försök. Men i stället för att lägga ner huvudet på kudden och blunda så ligger jag med huvudet på kudden och googlar. Om vad? Bra tips på träning som kan utföras i hemmet. Jag har blivit helt fixerad tror jag. Jag tycker det är svinroligt! En del tycker säkert jag är as tråkig, fast vissa kanske tycker det är bra och blir inspirerade?Jag menar kan jag, såhär på ålderns höst, börja träna och tycka det är roligt så garanterar jag att ni också kan det! Vad väntar du på? Att soffan ska ge dig en spark i röven? Då får du vänta kan jag lova!

Malin

3 kommentarer:

  1. Det ÄR skit kul Malin :)
    Tummen upp!
    När man väl kommit igång så blir man lite beroende :P Ett jävligt bra beroende skulle jag kunna påstå :)

    SvaraRadera
  2. Gud vad du är duktig och pepp! och det bäste är att du peppar mig jue! :) Idag blir det crosstrainer, armhävnigar, situps och plankan hos min mor och far, gött! :)
    Och trippen till lkpg idag kommer gå bra gumman!
    PUSS

    SvaraRadera
  3. Jennie: jävligt bra beroende faktiskt :)
    Vickan: Bra att du också blir peppad:) Ja det kommer gå bra idag, men det är lite jobbigt faktiskt. Trodde inte det skulle va det, men nu vill jag bara att klockan ska gå och dom ringer o säger att det är klart och det gått bra.
    Puss

    SvaraRadera