script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 1 april 2011

En salig blandnig!

Mens! (Som förövrigt är det vidrigaste ordet jag vet.)  Jag hatar´t. Vidrigt! Äckligt! Onödigt! Fult!  

Den här helgen kommer vara fullspäckad. Precis som jag vill ha det. Jag ser mest fram emot söndag em/kväll.
Välbehövligt, mysigt och alldeles lovely kommer det bli. I just know it!

1:a april i dag och jag kommer säkert gå på något tråkigt skämt.
På tal om dåligt skämt (läs idiotiskt och fruktansvärt elakt) så hörde jag ett sådant på radion i går. En kille på kanske 10 år önskade sig ett X-Box i julklapp. Alltså verkligen verkligen verkligen bara ett sånt. Inget annat.
Julafton kommer och pojken öppnar den första julklappen. Vad ligger där? Jo, en kartong från ett X-box spel. Pojken blir såklart helt överlycklig och sliter upp kartongen.Vad innehöll kartongen då? Jo, en tröja! Pappan som inte bara satt och skrattade när pojken öppnade paketen filmade dessutom det hela och lade ut det på YouTube.
Snäll pappa ju. Idiot!!!


Häromdagen när Melvin och jag satt ute i solen och åt glass, säger han såhär:
" Mamma. Kina är ett land och där äter dom med pinnar. Fast det är också en affär här i stan där man kan äta mat. Jag vill aldrig äta där, för jag vill inte äta med äckliga pinnar som en hund kanske har kissat på"
Undrar vad som rör sig i hans huvud...

Nu är det fritt fram att kommentera. Alltså ni har ju alltid kunnat kommentera, men nu finns det inte längre någon kommentars-granskning. Jag har släppt kontrollen lite. Modigt gjort av mig va?

Som rubriken lyder blev detta inlägg en salig blandning om absolut ingenting egentligen!

Trevlig helg och så på er!






3 kommentarer:

  1. Du skriver på ett så skönt sätt! Man blir glad :)

    SvaraRadera
  2. Melle förnekar sig aldrig, skön unge, mycket skön unge =)
    Ha en fin helg mallaballa <3

    SvaraRadera
  3. Anonym: Tack!
    Åsa: Ja han är bäst!

    SvaraRadera