script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 31 mars 2011

Galna kärringar på stan!

Den väldigt trevliga tillställningen Tjejkväll på stan håller på för fullt här i Viken. Vi är ett gäng tjejer som brukar gå, men i dag blev det inget. Jag och två av mina killar var inne i en affär 17:45 och blev kvar där ett tag (jag provade saker och sånt tar ju tid) 15 minuter senare var det som att trycka på en knapp. Det fullkomligt vällde in folk. 20% rabatt på valfri vara under första timmen (tjejkvällen är mellan 18-21) lockade sjukt mycket folk. Mest medelålders damer som tydligen var ute efter Didriksson jackor. Trots att inte Daniel är en medelålders dam, eller köpte någon Didriksson, fick även han 20% på sin jacka. Jag fick mig ett par löpar-tights, och eftersom Daniel betalade dom kan man ju säga att jag fyndat?
Ett annat fynd vi gjorde var att köpa en ny soffa. Fynd och fynd går ju kanske att diskutera, men 1000:- rabatt + att dom betalar 1000:- för vår gamla soffa som dom tar med härifrån när dom levererar och monterar vår nya, (Mio är bra skit) är ju jävligt bra. Så jo, jag tänker använda ordet fynd även här.
Tråkigt att det är 6-8 veckors leveranstid på´n bara.

Var även nere på stan tidigare på dagen. Då fyndade jag inte ett skit. Men god lunch med extremt trevligt sällskap blev det. Dock tror jag inte Naomi tyckte Milo var trevligt sällskap eftersom han skrämde henne...
Glädjeskrik från Milo tolkades som helt skrämmande skrik av Naomi. Dom måste lära sig kommunicera bättre!

Vilket fullkomligt ointressant inlägg. Men nu har jag ju bemödat mig att skriva skiten, så då publicerar jag det också! Hade ni det tråkigt när ni läste? Ha! Rätt åt er. Inga bilder heller. Ha igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar