script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 27 mars 2011

Keuuuwl!

Sjukdomen som dragit fram här verkar vara över. Fuck! Nu skrev ja´t och då åker jag på´t. Fan fan fan!

Jag har antagit en utmaning. Den här!
Jag är pinsamt svag! Alltså verkligen jätte jätte svag. Jag har kört i tre dagar nu,och var har jag träningsvärk? Jo i magen. På sidorna av magen för att vara mer exakt. Armarna då? Varför värker inte dom? Gör jag fel?
Jag borde ha träningsvärk i ansiktet också, för jag tar i så jag håller på o skita på mig, samtidigt som jag spänner varenda liten del i ansiktet... Men roligt är det. 

Vi är skapligt sociala här för tillfället. Jag bloggar, Melvin spelar Angry Bird på min mobil, och Daniel gör detsamma på sin. Milo sover. 

Nä nu ska jag få mer träningsvärk i magen!

2 kommentarer:

  1. Tummen upp! :)
    Jag sa ju att det inte bara var bröstmusklerna :P
    Du gör nog helt rätt. Du får visa på Elvan nån dag :D Kuuul!

    SvaraRadera
  2. Hörrö varför bloggar du lixom inte idag?!?!?!
    PUSS

    SvaraRadera