script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 11 mars 2011

Tjaa!

Det har gått i 320 hela dagen. Bakning, städning, torka snor,tvättning, present-fix, matlagning, torka snor, servera fika, diska, osv. Ja typ en vanlig dag förutom bakning och presenter, för det gör jag inte varje dag.
Men karln min är nöjd i alla fall och eftersom det är hans dag i dag så är ju det bra.
Min present blev lyckad. Han och jag på hotell i sthlm & Foo Fighters konsert. Ja ni hör ju. Vem skulle inte vilja ha det menar jag? 

Nu satte jag mig här innan middagen ska lagas. Det skulle jag inte ha gjort.
Min gamla rygg värker också. Det är bara att gräva ner sig...

Just det, till höger en bit ner på sidan kan ni klicka lite och bli följare av bloggen. Jennie har redan fattat det, så häng på ni andra också nu vettja!


3 kommentarer:

  1. Oja. Nu följer jag också.. dont wanna miss a thing! ;)
    Skönt att ni (Dada) haft en lyckad dag!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Sådär, nu är även jag en följeslagare!! Gör gärna detsamma hos mig du om du vill :) Hoppas ni har en bra helg!

    SvaraRadera