script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

tisdag 8 mars 2011

I´m busy!


Ni förstår att jag har att göra nu va? 512 kort damp ner i går. Eller damp ner är väl synd och säga. Förra torsdagen fick jag en avi om att jag hade paket att hämta ut på en affär i stan, eftersom paketet var för stort för brevlådan. Iväg till affären där det inte alls fanns något paket. Samma visa i fredags. "Kom tillbaka på måndag igen, finns det inte då får vi kolla upp vart det tagit vägen." Sagt och gjort, men fortfarande inget paket. Min (ibland) smarta sambo kom på att vi faktiskt inte brukar hämta ut paket i just den affären, så han stannade till vid den våra saker brukar komma till, och visst var det där. Konstigt fast bra ju!
Jag kommer hålla mig sysselsatt ett tag framöver känns det som...

Den lilla febriga sonen sover och den stora, än så länge, sonen spelar spel.
Han har något tjuv och polis spel på min mobil som han brukar spela. I går skulle han va just den tjuven


Det var helt livsviktigt att hans svarta Converse letades fram. När jag fråga vad han skulle ha dom till bara skakade han på huvudet, tog fram spelet och sa "Vad har tjuven för skor? Jo Converse!"
Skaplig trög mamma som inte fattar att alla tjuvar har Converse...




2 kommentarer:

  1. Ja herregud morsan! Skärpning! Viktigt med detaljerna ju! hahaha

    SvaraRadera
  2. Ja fy så dåligt av mig :)

    SvaraRadera