script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 30 mars 2011

Gnagaren!

Min stora son är en gnagare. Allt ska det bitas på. Alltså verkligen allt.
En ny tröja hade han på sig i två timmar innan det var mystiska små hål på armen. "Måste varit så när mormor köpte den ju mamma!" Alldeles nyss var jag ute i tre minuter och sövde Milo i vagnen. Innan jag gick ut var hans byxor hela. Nu ser dom ut såhär

"Jag vet inte riktigt vad som hände mamma, jag har nog fastnat i något"
Det är lika intressant varje gång att höra hans bortförklaringar!








3 kommentarer:

  1. Jag säger bara en sak : POJKAR!!
    Max och Eddie har en förmåga att förstöra kläder sjukt fort. Jämför då med Emilia som kan ha kläder hur länge som helst utan att det är en fläck på dom ;)

    SvaraRadera
  2. fastnade i en sax kanske?

    SvaraRadera