script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

söndag 20 mars 2011

Jobb

Jag vet att jag har tjatat om det redan och jag tänker fortsätta. Vädret! Sol, varmt, barmark och fågelkvitter. Milo och jag begav oss ut på en promenad på fm bort till mitt jobb. Jag vet inte vem som var gladast av oss. Milo, jag, mina kollegor eller The Man?! Lyckat var det iaf. Lika lovely väder nu och bäbisbarnet sussar gott ute i vagnen. Skrotis ska hämtas hem och jag ska pussa ihjäl ungen! Kvällen igår var lyckad som vanligt. Tre ungar som livade upp stämningen och avlöste varandra med att låta, precis som det ska vara. Årets första grillning avklarades och det knullde i mun skulle man kunna säga! Varför måste helgerna gå så fort? Helt onödigt!!!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar