script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

torsdag 17 mars 2011

Normalstörd och utvecklingsstörd!

Ja dom senaste dagarna har jag mest gått omkring som i lite koma. Allt har blivit lite hipp som happ, och jag är nöjd över att jag faktiskt haft kläder på mig när jag klivit utanför dörren.
I dag är det inte mycket bättre, men nu är jag liksom lite inkörd med att vara vaken en timma eller två på natten.
Tack Milo!
Hade planerat en Milo update igår eftersom vi skulle varit på bvc klockan 10.00. 10.00 och inte 13.00 som jag fick för mig...När jag klockan 12.00 upptäckte detta var det ju lite försent. Nästa vecka har vi en ny tid. Ska bli intressant att se om jag lyckas bättre då.


Veckan har bestått av mammor och bäbisar. Skulle även vilja klämma in ett bio besök.
Hur många lingon finns det i världen vill jag se, ni vet den där med både normalstörda och utvecklingsstörda skådespelare. My cup of tea skulle jag tro.
Någon som vill följa med?


Lite bilder från veckan får jag väl bjuda på

Helt lycklig över att få tugga på en flaska

Oskyldig...

Inte lika oskyldig...


Vad Melvin gör har jag ingen aning om

Melvin vill pussas...

Och Milo vill äta!


Vara normal på ett kort existerar inte

En glad och en tjurig bäbis



Hur söt får man vara?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar