script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

onsdag 23 mars 2011

Vår för mig...

Vår för mig är:


Milos är ju då inte så använda som mina och Melvins. Att Melvins och mina typ ser lika stora ut stämmer inte heller. Däremot  älskar Melvin sina converse lika mycket som jag älskar alla mina. Melvin har på sina 5 år hunnit avverka tre par redan. Nu jobbar vi på att få in Milo på samma spår, och han såg faktiskt lycklig ut när vi prova dom på honom förut. Dock är dom lite stora ännu, men snart så!

Hittade även lite vår i landet:





2 kommentarer:

  1. Vilken stl köpte du till Milo?// Cissi

    SvaraRadera
  2. Det är storlek 20 i dom :) Han fick dom av sin morbror när han föddes och dom har bara legat o väntat sen dess ;)Men snart så!

    SvaraRadera