script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

måndag 21 mars 2011

Är du söt?

Milo sitter fint på golvet och leker. Jag tänkte passa på att äta lunch och blogga samtidigt, effektivt till max liksom.
Vad händer då? Milo tröttnar duktigt på sina saker och vägrar göra någonting annat än klistra sig fast på mig. Varför är det alltid nästan så?
Nu är han i alla fall på det näst bästa stället efter mig, i sängen. Där ligger han nöjd och glor...

Den vanligaste frasen här hemma just nu är "Jajja Milo". Till och med Melvin har börjat nu, fast han säger i stället "Nej fyyyy Milo". Hemma hos Melvins pappa har dom nämligen en as söt liten hundvalp som är på allt, och till honom säger man fy. 
Efter jajja kommer nog "Är du söt Milo?" Säger man så gör han nämligen detta



Huvudet på sned, ja hela kroppen då, och lite extra söt.


Jag har nedräkning. I kväll ska jag nämligen ge mig av från hemmet utan barn. Första gången sedan Milo kom för 6 månader sedan. På tiden känner jag. Det handlar bara om ett par timmar, men det ska bli skönt.

Nu på med ansiktet och ut på promenad in the sun som behagat titta fram.

4 kommentarer:

  1. Han är ju supersöt. Och han vet om det ska du se!
    Men nu till den viktiga frågan: Vad är det där för assnygg body? Och var köper man den?!

    SvaraRadera
  2. Att han vet :) På Lindex hittar du bodyn serru :)

    SvaraRadera
  3. Hello Dada säger ja bara om dom korten!!!!

    Såååå lik pappa,men söt ändå ;P

    SvaraRadera
  4. Lindex here I come! Jag borde få klippkort eller nåt där...

    SvaraRadera