script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

lördag 12 mars 2011

Hånflin!

Till att börja med, nej han sitter inte i den här stolen hela dagarna. Faktiskt väldigt lite. Fast när han gör det är han ganska söt och ganska jävlig, därför blir det många filmer och kort på just det. nu var det sagt!
Titta på hånflinet jag får när jag säger att det är jajja:


Nu har han ju lärt sig att styra också. Och att backa. Om jag inte minns helt fel så var just backa det enda Melvin kunde göra med sin stol väldigt länge. Han backade in mot väggen och blev ståendes där. Skit bra!
Det dröjer inte länge innan Milo kommer över trösklarna heller. Då åker skiten ut (stolen alltså.)
En klåfingrig bäbis i en femårings rum kan ju inte bli annat än katastrof!


Såhär ska det se ut hela dagarna om Milo får bestämma:


Man och stor son är i simhallen. Jag och litet barn sitter som på kortet, och här lär vi väl sitta skulle jag tro...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar