script src='http://connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1' type='text/javascript'/>

fredag 18 mars 2011

Helt jävla fantastiskt!

Ett mirakel har skett! Min lilla son, ni vet bäbisen 6 månader har utvecklat babian-armar under natten. Kanske därför han varit vaken sexmiljardergånger under natten!
Självklart ville han visa sina nya fina armar, och passar på när jag svin snabbt är på toa och kissar. Hur lång tid kan det ta? Typ 2 minuter kanske?!
På dessa två minuter hinner babian-barnet åka 8 meter, över en tröskel som han tidigare aldrig lyckats köra över, fram till tv-bänken, flytta damsugaren?! och på så sätt komma åt ett stort glasfat som han så sent som igår inte var i närheten av att nå.
Detta är resultatet:


Är han inte helt fantastisk?!?
Om han såg ångerfull ut sekunden efter det dunsat i backen? Inte ett jävla dugg faktiskt. Han la huvudet på sne och log mot mig. Ett hånflin ytterligare en gång.
Jag kommer ha att göra med den här ungen. Jag känner´t redan nu, och jag skyller på Daniel. Det är hans gener, dom klåfingriga, som Milo fått ärva. Melvin var inget klåfingrigt barn. Milo är ett klåfingrigt barn. Alltså är det Dahl genen!
Det är tur att han är ganska söt. Milo alltså...


4 kommentarer:

  1. Jodå helt klart fixar-Daniel upp i dagen! Kanske inte den bästa genen att ärva dock... Lider med dig... Elsa har ärvt någons tjurighet och envishet, förstår faktiskt inte alls vart den kommer ifrån?! :)

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att Milo är så lik kusin Maja. Där har vi en enormt klåfingrig unge. JAg blir galen på henne.

    SvaraRadera
  3. Hahaha Du skulle aldrig sagt att han inte kunde åka över tröskeln.;)
    Ebbe river ut allt han kommer över. Hopplöst. Nu börjar det stadiet igen. Inte en pryl under 1 meters höjd i rummen.

    SvaraRadera
  4. Cissi och Elin: Alla sattyg kommer från våra karlars gener!
    Julia: Nu börjar det!

    SvaraRadera